Availability: Άμεσα Διαθέσιμο

Σχολική Νοσηλευτική

ISBN:
Εκδόσεις: Κωνσταντάρας
Μορφή

'Εντυπο

Εκδόσεις

Ημ. Έκδοσης

2022/12

Σελίδες

896

Κωδικός Ευδόξου

112692006

Κύριος Συγγραφέας

65,00€(Περιλαμβάνεται ΦΠΑ 6%)

Άμεσα Διαθέσιμο

Περιγραφή

Η σχολική νοσηλευτική είναι μία ειδικότητα που δε μοιάζει με καμία άλλη στη νοσηλευτική. Ενσωματώνει σημαντικά συστατικά της παιδιατρικής νοσηλευτικής, της νοσηλευτικής της δημόσιας/κοινοτικής υγείας, της νοσηλευτικής της ψυχιατρικής/ψυχικής υγείας, της ιατρικής και της χειρουργικής νοσηλευτικής, της αναπαραγωγικής υγείας, και της ευεξίας και της πρόληψης της νόσου. Ενσωματώνει ορισμένα συστατικά της προηγμένης πρακτικής της χορήγησης των υπηρεσιών υγείας, της εμπειρογνωμοσύνης της πληροφορικής και της τεχνολογίας, την κατανόηση του νόμου, και την ανάγκη για δεδομένα για την επίδειξη της αποτελεσματικότητας της πρακτικής κάποιου.

Οι σχολικοί νοσηλευτές εμπλέκονται σε κάθε πτυχή της εμπειρίας της εκπαίδευσης ενός παιδιού, όπως και στην υγεία και στη φροντίδα της υγείας του μαθητή, της οικογένειας του μαθητή, και της σχολικής κοινότητας. Είναι ανεξάρτητοι πρακτικοί επαγγελματίες, παραμένουν, ωστόσο, μέρος ενός μεγάλου δικτύου το οποίο προάγει το επάγγελμα και τη σχολική υγεία. Συνεργάζονται με όλο το σχολικό προσωπικό, από τους διευθυντές και τους καθηγητές, ως και τους ειδικούς και τους βοηθούς. Αλληλεπιδρούν επίσης με την κοινότητα της φροντίδας υγείας, όπως και με την κοινότητα εν γένει. Δεν είναι μόνο πάροχοι φροντίδας, αλλά επίσης εκπαιδευτικοί, σύμβουλοι, και συνήγοροι. Η εκπαίδευση και η άδειά τους να ασκούν το επάγγελμα, κάνουν τους σχολικούς νοσηλευτές, τους μόνους κατάλληλους για τις πολυδιάστατες απαιτήσεις του ρόλου. Πρέπει
να διατυπώνεται δυνατά και καθαρά το ότι οι σχολικοί νοσηλευτές τα κάνουν όλα.
Το κείμενο αυτό πρόθεση έχει να ενισχύσει την ικανότητα των παιδιών και των εφήβων να διατηρήσουν τη βέλτιστη δυνατή υγεία και να μπουν στην αίθουσα διδασκαλίας έτοιμοι για μάθηση, μέσω της ενίσχυσης της γνώσης όλων των σχολικών νοσηλευτών. Η έννοια «όλοι» περιλαμβάνει τους πάντες, από πρακτικούς επαγγελματίες χαμηλότερα στην ιεραρχία στο σχολικό γραφείο υγείας, ως το σύμβουλο που λειτουργεί σε πολιτειακό επίπεδο, από το φοιτητή νοσηλευτικής ως το διδακτικό προσωπικό της νοσηλευτικής, και από τον αρχάριο σχολικό νοσηλευτή ως εκείνον με 30 έτη εμπειρίας. Επιπλέον της πολυποίκιλης αυτής ομάδας των σχολικών νοσηλευτών, άλλοι οι οποίοι θα μπορούσαν να επωφεληθούν από το κείμενο αυτό είναι επαγγελματίες που εργάζονται μαζί με σχολικούς νοσηλευτές, δημιουργοί πολιτικών οι οποίοι αναπτύσσουν νόμους και κανονισμούς που επηρεάζουν την υγεία των παιδιών, συνήγοροι οι οποίοι εργάζονται για τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας στη σχολική κοινότητα, και διάφοροι άλλοι οι οποίοι θα επωφελούνταν από την κατανόηση του ευρέος πεδίου εφαρμογής της πρακτικής των σχολικών νοσηλευτών.
Στο κείμενο αυτό αναγνωρίζεται ότι η βέλτιστη υγεία των παιδιών μπορεί να επιτευχθεί μόνο όταν κάθε παιδί έχει πρόσβαση σε ένα σχολικό νοσηλευτή. Το πρότυπο αυτό διατηρείται καθ’ όλο το εύρος του κειμένου· το ντοκουμέντο, ωστόσο, αυτό, προσπαθεί επίσης να παρέχει πρακτικές πληροφορίες στο σχολικό νοσηλευτή που βρίσκεται στο εκάστοτε πλαίσιο.

Περιεχόμενα

Aφιέρωση v
Πρόλογος Αγγλικής Έκδοσης vii
Συμβουλευτική Επιτροπή της NASN ix
Συντελεστές xi
Διορθωτές για την 3η Έκδοση xv

ΜΕΡΟΣ Ι
Η Ειδική Εφαρμογή της
Σχολικής Νοσηλευτικής
1 Ιστορικές Αναφορές για την Σχολική
Νοσηλευτική …………………………………………3
Linda C. Wolfe
2 Το Επάγγελμα της Σχολικής
Νοσηλευτικής ……………………………………..15
Linda C. Wolfe ……………………………………………………
3 Πρότυπα Άσκησης Σχολικής
Νοσηλευτικής ……………………………………..26
Cheryl-Ann Resha
4 Πλαίσια και Μοντέλα Σχολικής
Νοσηλευτικής Πρακτικής …………………….43
Carolyn L. Duff
5 Ο Ρόλος του Σχολικού Νοσηλευτή ως
Παιδαγωγού Υγείας …………………………….63
Jenny M. Gormley & Kathleen Hassey
6 Ο Ρόλος του Σχολικού Νοσηλευτή
στην Πρακτική Βασισμένη σε Ενδείξεις,

στη Βελτίωση της Ποιότητας και
στην Έρευνα……………………………………….82
Martha Bergren & Erin Maughan
7 Η Συνεργασία του Σχολικού Νοσηλευτή
με Συνεργάτες στην Κοινότητα …………..100
Janice Selekman, Loraine Chewey, Robin Cogan, &
Sharon Conway

ΜΕΡΟΣ ΙΙ
Νομικές Βάσεις για τη
Σχολική Νοσηλευτική
8 Οι Νόμοι και η Πρακτική της
Σχολικής Νοσηλευτικής …………………….. 118
Edie Brous
9 Ομοσπονδιακοί Νόμοι για την Προστασία
των Μαθητών με Αναπηρίες ……………….134
Lee-Ann Halbert & Catherine F. Yonkaitis
10 Σχέδια Υγείας και Εκπαίδευσης
για Μαθητές με Ειδικές Ανάγκες
Υγειονομικής Φροντίδας ……………………150
Catherine F. Yonkaitis & Robin Adair Shannon

ΜΕΡΟΣ ΙΙΙ
Κατανόηση των Mαθητών και
των Oικογενειών τους
11 Αύξηση και Ανάπτυξη: Από την
Προσχολική Ηλικία έως την Εφηβεία ….176
Elizabeth Mattey
12 Η Oικογένεια του Mαθητή ………………….210
Amy Cory & Robin Adair Shannon
13 Πολιτισμική Συμβατότητα στη Σχολική
Νοσηλευτική Πρακτική ……………………..227
Maria Matza, Jessica Porter & Robin Adair Shannon

ΜΕΡΟΣ IV
Προαγωγή Υγείας/Πρόληψη
Νοσημάτων/Επείγουσα Φροντίδα
στα Σχολεία
14 Προαγωγή της Υγείας και Προληπτικοί
Έλεγχοι για Παιδιά Σχολικής Ηλικίας ….246
Cynthia Galemore, Linda Kimel, & Graecinda
Tedder
15 Πρόληψη Ασθενειών στα Σχολεία ……….274
Lynda Boyer-Chu & Catherine Yonkaitis
16 Μαθητές με Συνήθη Προβλήματα
Υγείας ……………………………………………….294
Tami Yakubowski & Tracy Perron
17 Θέματα Υγείας που Σχετίζονται
με Σωματική Δραστηριότητα και
Αθλητισμό ………………………………………..323
Vicky Voskuil & Janice Selekman
18 Δερματικές Διαταραχές……………………..354
Leatha Ross & Janice Selekman
19 Μαθητές με Οξεία Νόσο και
Τραυματισμούς ………………………………….370
Mariann F. Cosby, Evelyn Lyons, & Laura Prestidge

20 Ετοιμότητα και Απόκριση σε Καταστάσεις
Έκτακτης Ανάγκης και Καταστροφές
σε Σχολεία …………………………………………407
Robin Adair Shannon & Patricia Guilday

ΜΕΡΟΣ V
Μαθητές με Ειδικές Ανάγκες
Υγειονομικής Φροντίδας
21 Μαθητές με Χρόνιες Παθήσεις ………….428
Janice Selekman & Michelle Ness
22 Μαθητές με Αλλεργίες ……………………….446
Sally Schoessler & Janice Selekman
23 Μαθητές με Χρόνιες Αναπνευστικές
Παθήσεις: Άσθμα και Κυστική Ίνωση …466
Melinda Barrett & Carol Murphy Moore
24 Μαθητές με Διαταραχή Ελλειμματικής
Προσοχής-Υπερκινητικότητα και
Ειδικές Μαθησιακές Διαταραχές ……….488
Marie Foley
25 Μαθητές με Διαβήτη …………………………508
Leah Wyckoff
26 Μαθητές με Νευροαναπτυξιακές
Διαταραχές: Διανοητικές Αναπηρίες
και Αυτισμός ……………………………………..533
Linda J. R. Crawford & Susan E. Whitehead
27 Μαθητές οι Οποίοι Είναι Υπέρβαροι ….553
Janice Selekman, Denise Buffin, & Nancy Moska
28 Μαθητές με Επιληπτικές Κρίσεις
και Επιληψία ……………………………………..575
Brenna L. Quinn & Angela Lepkowski
29 Μαθητές με Άλλα Χρόνια Νοσήματα ….591
Tammy John

30 Μαθητές που Υποστηρίζονται
από Τεχνολογία Υγείας ………………………631
Stephanie M. Porter, Dorothy Page, Heather
Engholm, & Carrie Somppi

ΜΕΡΟΣ VI
Ψυχική και Συμπεριφορική
Υγεία του Μαθητή
31 Εκτίμηση και Διαχείριση της
Συμπεριφοράς των Μαθητών …………….650
Carol Harris Leingang, Robin Adair Shannon
& Jo Mecham
32 Μαθητές με Προβλήματα και Διαταραχές
Ψυχικής/Συμπεριφορικής Υγείας ……….662
Brittany R. Patterson, Jill Bohnenkamp, Sharon
Hoover, Jeff Bostic, & Janice Selekman
33 Θυματοποίηση των Μαθητών …………….691
Shirley Countryman Gordon &
Janice Selekman ………………………………………………..
34 Μαθητές οι Οποίοι Εκδηλώνουν
Συμπεριφορές Υψηλού Κινδύνου ……….721
Karen Johnson & Janice Selekman
35 Μαθήτριες οι Οποίες Κυοφορούν και
Ανατρέφουν Παιδιά ……………………………757
Valerie Beshears

ΜΕΡΟΣ VII
Διαχείριση της Υγείας στο Σχολείο
36 Διαχείριση Γραφείου Σχολικής
Υγείας ……………………………………………….776
Rachel McClanahan, Robin Adair Shannon, &
Pamela Kahn
37 Χρηματοδότηση και Προϋπολογισμός
για Υπηρεσίες Υγείας στο Σχολείο ………795
Elizabeth Clark
38 Προαγωγή της Ευεξίας για το Σχολικό
Προσωπικό ……………………………………….807
Robin Adair Shannon & Kathey Haynie
39 Διοίκηση/Διεύθυνση του Σχολικού
Υγειονομικού Προσωπικού ………………..821
Laurie Combe & Yvonne Clark

Βιβλιογραφία 841
Ευρετήριο 863