Περιγραφή
Η σχολική νοσηλευτική είναι μία ειδικότητα που δε μοιάζει με καμία άλλη στη νοσηλευτική. Ενσωματώνει σημαντικά συστατικά της παιδιατρικής νοσηλευτικής, της νοσηλευτικής της δημόσιας/κοινοτικής υγείας, της νοσηλευτικής της ψυχιατρικής/ψυχικής υγείας, της ιατρικής και της χειρουργικής νοσηλευτικής, της αναπαραγωγικής υγείας, και της ευεξίας και της πρόληψης της νόσου. Ενσωματώνει ορισμένα συστατικά της προηγμένης πρακτικής της χορήγησης των υπηρεσιών υγείας, της εμπειρογνωμοσύνης της πληροφορικής και της τεχνολογίας, την κατανόηση του νόμου, και την ανάγκη για δεδομένα για την επίδειξη της αποτελεσματικότητας της πρακτικής κάποιου.
Οι σχολικοί νοσηλευτές εμπλέκονται σε κάθε πτυχή της εμπειρίας της εκπαίδευσης ενός παιδιού, όπως και στην υγεία και στη φροντίδα της υγείας του μαθητή, της οικογένειας του μαθητή, και της σχολικής κοινότητας. Είναι ανεξάρτητοι πρακτικοί επαγγελματίες, παραμένουν, ωστόσο, μέρος ενός μεγάλου δικτύου το οποίο προάγει το επάγγελμα και τη σχολική υγεία. Συνεργάζονται με όλο το σχολικό προσωπικό, από τους διευθυντές και τους καθηγητές, ως και τους ειδικούς και τους βοηθούς. Αλληλεπιδρούν επίσης με την κοινότητα της φροντίδας υγείας, όπως και με την κοινότητα εν γένει. Δεν είναι μόνο πάροχοι φροντίδας, αλλά επίσης εκπαιδευτικοί, σύμβουλοι, και συνήγοροι. Η εκπαίδευση και η άδειά τους να ασκούν το επάγγελμα, κάνουν τους σχολικούς νοσηλευτές, τους μόνους κατάλληλους για τις πολυδιάστατες απαιτήσεις του ρόλου. Πρέπει
να διατυπώνεται δυνατά και καθαρά το ότι οι σχολικοί νοσηλευτές τα κάνουν όλα.
Το κείμενο αυτό πρόθεση έχει να ενισχύσει την ικανότητα των παιδιών και των εφήβων να διατηρήσουν τη βέλτιστη δυνατή υγεία και να μπουν στην αίθουσα διδασκαλίας έτοιμοι για μάθηση, μέσω της ενίσχυσης της γνώσης όλων των σχολικών νοσηλευτών. Η έννοια «όλοι» περιλαμβάνει τους πάντες, από πρακτικούς επαγγελματίες χαμηλότερα στην ιεραρχία στο σχολικό γραφείο υγείας, ως το σύμβουλο που λειτουργεί σε πολιτειακό επίπεδο, από το φοιτητή νοσηλευτικής ως το διδακτικό προσωπικό της νοσηλευτικής, και από τον αρχάριο σχολικό νοσηλευτή ως εκείνον με 30 έτη εμπειρίας. Επιπλέον της πολυποίκιλης αυτής ομάδας των σχολικών νοσηλευτών, άλλοι οι οποίοι θα μπορούσαν να επωφεληθούν από το κείμενο αυτό είναι επαγγελματίες που εργάζονται μαζί με σχολικούς νοσηλευτές, δημιουργοί πολιτικών οι οποίοι αναπτύσσουν νόμους και κανονισμούς που επηρεάζουν την υγεία των παιδιών, συνήγοροι οι οποίοι εργάζονται για τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας στη σχολική κοινότητα, και διάφοροι άλλοι οι οποίοι θα επωφελούνταν από την κατανόηση του ευρέος πεδίου εφαρμογής της πρακτικής των σχολικών νοσηλευτών.
Στο κείμενο αυτό αναγνωρίζεται ότι η βέλτιστη υγεία των παιδιών μπορεί να επιτευχθεί μόνο όταν κάθε παιδί έχει πρόσβαση σε ένα σχολικό νοσηλευτή. Το πρότυπο αυτό διατηρείται καθ’ όλο το εύρος του κειμένου· το ντοκουμέντο, ωστόσο, αυτό, προσπαθεί επίσης να παρέχει πρακτικές πληροφορίες στο σχολικό νοσηλευτή που βρίσκεται στο εκάστοτε πλαίσιο.